Întrebări frecvente (FAQ)

Cum pot comanda?

Comanda pe site-ul nostru se face foarte ușor. După ce ai adăuga produsele dorite în coș vei fi direcționat către coșul tău de cumpărături de unde poți alege „VEZI COȘUL” sau „FINALIZARE”. Dacă alegi „VEZI COȘUL” vei putea gestiona produsele din coșul tău, iar dacă alegi „FINALIZARE” ești condus către zona de finalizare a comenzii. Din zona de finalizare trebuie să completezi câmpurile necesare pentru a putea trimite comanda către procesare.

Sunt acceptate și comenzi internaționale?

Pentru orice comenzi internaționale te rugăm să ne contactezi telefonic sau prin email. Datele de contact pe poți găsi aici.

Ce se întâmplă după ce finalizez comanda?

După ce ai finalizat comanda, vei primi pe e-mail o confirmare a comenzii. Pe lângă articolele cumpărate, acesta conține și adresa de facturare și de livrare, precum și metoda de plată selectată. Dacă ai întrebări, poți contacta oricând serviciul nostru de relații cu clienții prin telefon sau email. Datele de contact pe poți găsi aici.

Când și cum voi primi factura?

Factura se livrează în pachet împreună cu produsele. Dacă dorești factura în format electronic te rugăm să ne contactezi telefonic sau prin email. Datele de contact pe poți găsi aici.

Cum anulez o comandă?

Pentru a anula o comandă te rugăm să ne contactezi telefonic sau prin email, iar unul din colegii noștri te va ajuta cu anularea. Datele de contact pe poți găsi aici.

Pot plăti în rate?

Din păcate, în acest moment nu este disponibilă această opțiune.

Codul meu voucher nu funcţionează.

În cazul în care codul tău voucher nu funcționează, motivele pot fi următoarele:
1. Voucherul a fost deja utilizat, iar codul nu mai este valid.
2. Voucherul a fost emis pentru un anumit cont de client.
3. Voucherul este legat de o valoare minimă și/sau maximă de comandă.
4. Voucherul nu se aplică la toate mărcile.
În cazul în care codul tău voucher nu funcționează dintr-un alt motiv, te rugăm să ne contactezi telefonic sau prin email. Te rugăm să ai codul voucher la îndemână pentru a identifica problema cât mai repede. Datele de contact pe poți găsi aici.